Продавець Unitrade - Стелажі, сейфи, товари для дому та бізнесу від виробника, безкоштовні доставки,акції 24/7 розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1568 відгуків
Знайшли товар дешевше за наш? Зробимо ще дешевше! 0973311222
097-33-11-222, 095-33-11-222, 073-33-11-222, 050-529-59-28
+380 (97) 331-12-22
kyivstar - viber whatsapp telegram
+380 (73) 331-12-22
lifecell - viber whatsapp telegram
+380 (95) 331-12-22
vodafone - viber whatsapp telegram

Що робити якщо прийшла побита / вдарена / деформована / знищена посилка Новою Поштою?

Що робити якщо прийшла побита / вдарена / деформована / знищена посилка Новою Поштою?

Покупки в інтернет-магазинах зручні всім, крім доставки. Якщо купувати за допомогою спеціальних транспортних компаній, то виходить накладно. Якщо продавець працює з "Новою поштою" - ймовірність отримати посилку з "травмами" близька до нуля, проте якщо це сталося, необхідно відпрацювати алгоритм дій.

Ніколи. Нізащо. За жодних умов. Не ставте підпис у повідомленнях про отримання та відмову від претензій, допоки не переконаєтеся, що з посилкою насправді все гаразд.
Поки ви не розписалися у повідомленні про отримання, за посилку відповідають відправник і транспортна компанія. Коли ви підписуєте документ про отримання товару, відповідальність повністю перекладається на вас.

Уважний огляд посилки це мінімум, без якого не обійтися. Вм'ятини та пошкодження на коробці можуть бути видимі, а ось сліди відкриття упаковки ретельно маскуються.

Візьміть у працівників пошти бланк та заповніть частину з паспортними даними, але не ставте свій підпис. Якщо упаковка пом'ята або є ознаки того, що її розкривали, коробку потрібно відкрити на місці.

У тих випадках, коли відправлення приносить кур'єр, розкривати посилку не варто. Сумніваєтесь у цілісності – йдіть на Нову пошту.

 

Якщо зміст посилки не відповідає заявленому або пошкоджено, складайте акт, який виглядає приблизно так:

Цей акт і буде вашим основним документом, за допомогою якого відправник може розраховувати на компенсацію (пам'ятаємо, що ви не отримали посилку, а отже вона належить продавцю?), а ви — на повернення коштів. Отримати відшкодування від пошти можна лише у випадку, якщо ви подасте скаргу.

Після відкриття упаковки
Отже, посилка відкрита (якщо ви відмовитеся отримувати її, вона поїде до продавця), у вас на руках залишилився акт. 

За яких умов Вам можуть відмовити в компенсації вимог щодо претензії?
1. У разі пошкодження або недостачі всередині відправлення, відмовити у компенсації можуть, якщо:

Акт приймання-передачі оформлений не в момент отримання відправлення;
Претензію оформлено без акта приймання-передачі.
2. Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Ситуація може статися у випадку, якщо Ви ненадійно запакували відправлення всередині і, як наслідок, воно пошкодилося в процесі транспортування. Рекомендуємо з питань упаковки звернутись до спеціалістів компанії «Нова пошта».

3. У разі, якщо відправлення є цілим, але пошкоджено упаковку. Упаковка використовується для захисту відправлень. Якщо вам важливо зберегти упаковку, то рекомендуємо скористатися додатковими пакувальними матеріалами.

4. У разі вимог відшкодування моральної шкоди.

5. В інших випадках.

Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій:

одночасно при отриманні перевіряйте стан відправлення у присутності представника компанії;
за наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-передачі та Претензію;
забезпечте надійне пакування відправлення. При необхідності зверніться до фахівців компанії;
при оформленні ЕН вказуйте реальну вартість відправлення.


Ловіть приклади "сюрпризів", з якими зустрічалися наші покупці і благополучно отримали новий товар!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner